Eshop

Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Košík K pokladně

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Podmínky ochrany osobních údajů jsou upraveny v samostatném dokumentu.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete informováni e-mailem nebo sms. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme poštou jako dobírku. Při objednávce a dodávce poštou nad 2500- Kč neplatíte poštovné.

DODACÍ  LHŮTA

Dodací lhůta je od 3-14 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že dodací lhůta bude delší, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

-Na veškeré zakoupené zboží na našem e-shopu se vztahuje zákonná čtrnácti denní lhůta na možnost vrácení zboží bez udání důvodu. Zákazník může odstoupit od kupní smlouvy v souladu se zákonem č. 367/2000 do 14 dnů od převzetí zboží. V takovémto případě je nutné, aby bylo zboží nepoužité, v neporušeném obalu a byl doložen kupní doklad. Zboží zašlete doporučeně zpět do sídla naší firmy (viz. kontakty) s číslem účtu, které bude použito pro vrácení peněz.

- Peníze za vrácené zboží bez udání důvodu vracíme výhradně na účet, nikoli složenkou v hotovosti

REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození.

Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Pozor, barevnost produktů se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu, a rozlišné kalibraci monitorů. Drobná barevná odlišnost produktů není relevantním důvodem pro podání reklamace.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

POSTUP PŘI REKLAMACI

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY

v případě, že kvůli pochybení ze strany zákazníka dojde k vrácení zásilky zpět dodavateli (zadání chybné dodací adresy v objednávkovém formuláři, nevyzvednutí zásilky uložené na poště !!Pozor - i v případě nedodání oznámení o uložení zásilky Českou poštou!!!, nepřevzetí zásilky, apod.), a tím pádem dojde k propadnutí již uhrazených nákladů za poštovné a balné ze strany dodavatele, vyhrazuje si dodavatel právo zaslat opakovaně zboží zákazníkovi pouze po platbě předem na účet, a v takovém případě také požadovat úhradu již vynaložených nákladů na první doručení v jejich celkové výši.